Marco van Buren schreef :
Hier ook advertenties.
Vooral de Gouden Gids was een hele dure. Een iets grotere "opvallende", nou dat zou het helemaal worden.Als ik de GG verkopers moest geloven kon ik eind van het jaar wel 40 man in dienst hebben.
Uiteindelijk hebben ze een verkeerde tekst afgedrukt en toen bleek er -uiteraard- niemand verantwoordelijk voor te zijn.
Toch wel een dilemma, adverteren via google werkt voor mij wel redelijk, papieren advertenties doe ik al jaren niet meer, maar hoe dan nog meer bekendheid genereren?
Nou...iedereen heeft toch al wel mijn advertentie boven aan deze pagina gezien ?
Die van " MVB Koerier
Snel en persoonlijk. Bespaar tot wel 75% op uw verzendkosten! "
Toch?
Advertenties hebben mijn inziens alleen zin als je dicht op de doelgroep zit. Mocht je echt een merk of naam op willen bouwen dan zul je met bakken met geld moeten gooien.
Het is ook een vorm van luiheid, wat geld er tegen aangooien en de klanten komen naar je toe mentaliteit. Nee, het is een combi van factoren, net als Marco inhoudelijk antwoord geven en dan is een beetje reclame niet erg. Denk dat op die manier adverteren met persoonlijk aanwezig zijn een goede manier is.
Ja er zijn genoeg mensen die je advertentie hebben gezien aan de klikken te zien. Ik mail na een maand wel even hoeveel het er waren.
Ikzelf heb teveel geld uitgegeven aan afspraken die niks opleverden. Doordat ik in Groningen zit moet ik vaak richting het zuiden en soms pak ik de trein en soms de auto. Laatste keer dat ik auto had genomen was het helemaal duur geintje. Mooie bekeuring, maar goed dan had ik maar niet te hard moeten rijden.....
Boetes zijn zo zonde.. Ohja en die 2e keer dat ik te laat omzetbelasting had ingediend.. ook zonde van het geld..qua boete