Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoud mij

Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven?
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven?

1 maand, 1 week geleden Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2683

• Peter Drewes
  • Administrator
Een bedrijf starten en runnen heeft een financieel aspect. Je zult de nodige risico’s nemen en je moet eerst vaak investeren om daarna te oogsten. Er zijn een aantal valkuilen waarbij je zeker weet dat je te veel en onnodig geld zult verspillen.

Niemand start natuurlijk een bedrijf met het idee om geld over de balk te gooien. Maar soms is het even goed om na te denken of jij ‘lekken’ hebt in je financiën die je in eerste instantie niet direct als geld verspilling zou zien.

Ik vraag me dan ook direct af: waar heb jij ooit teveel geld aan uitgegeven, en waarom dan? Ik hoor graag je antwoord! Bedankt.

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2688

Automatisering. Nu geen dure netwerk en servermeuk meer maar alles clean en simpel op Macjes. Scheelt met name in serviceuren.

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2695

reclame en bedrijfsverenigingen - advertenties helpen niet en aan een bedrijfsvereniging heb je ook al niets - zeker gezien de aard van mijn business.

Ik had mij veel geld kunnen besparen dat ik nu beter kon gebruiken.

verder komen ook innerlijke onderbewuste houdingen naar boven die situaties aantrekken waar je dan, als je bewust leeft, weer lering uit kan trekken.

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2696

• Ingrid Beek
  • Fresh Boarder
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een iPad besteld. Niet dringend nodig om m'n werk goed te doen, maar wel handig om e-mail etc. vanuit luie stoel in de tuin te kunnen doen...
Verder heb ik als startende ondernemer teveel betaalde abonnementen voor freelance sites.

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2697

Hallo Peter,

Ik heb ooit onnodig (veel teveel) geld uitgegeven aan exposure!
Naamsbekendheid, gevonden worden etc. het leek een toverwoord.
Beurzen, google-adwords, tv, dagbladen, magazines, wie niet mee doet mist de boot!
Eind van het liedje? Iedereen rijk behalve jij!
(het verhaal van de goudzoekers en degene die de schoppen om goud te vinden aan hen verkocht!)

Voortaan: werken aan naamsbekendheid is goed maar laat het nooit teveel kosten!

Groet,
Ton

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2701

Onzinnige aquisitie van nutteloze blaadjes voor chronisch zieken, patiënten met snotneuzen en ingegroeide teennagels etc. Via een netwerk kopieren ze elkaars advertentieopmaak (we zijn er eenmalig ingetrapt omdat wij dachten dat de andere compagnon had toegezegd) en vervolgens word je platgebeld met "We hadden een afspraak". "U gaf aan dat u uit het bestand wilde gehaald worden, dat klopt toch?". "Wij willen de gegevens nog even doornemen". "Tja, we hebben al geplaatst maar nog geen bevestiging gehad. Kunt u die terugfaxen?". Als je dan antwoord dat je het gevoel hebt (ook al is het voor 166 euro), dat je opgelicht wordt, weten ze het zo te draaien dat jij de schuldige bent. Bah!

1 maand, 1 week geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2730

Ik heb te snel een te dure lease-auto genomen omdat ik dacht dat ik het niet kon maken om met pech te staan als ik naar een klant moest.
Achteraf toch beter gewoon een goedkope auto aan kunnen schaffen.

1 maand geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2735

Aan bedrijfsvereniging omdat ik ingeschreven stond als webwinkel bij KvK. Te makkelijk over gedacht en dus later veranderd. Ook veel tijd gestoken in het bouwen van eigen website terwijl ik uiteindelijk mijn werk heel succesvol verkoop via 2 websites van andere bedrijven.
Toch heb ik er wel veel van geleerd, niet alleen qua kennis maar ook de richting van mijn werk heeft een vorm gekregen die ik anders niet zelf had bedacht. Ik heb het nu zo druk dat ik geen tijd meer heb om mijn eigen site te updaten maar wil wel mijn merknaam 'in de lucht' houden.

1 maand geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2736

Misschien vinden jullie mijn schrijfsel omtrent het starten van een bedrijf ook interessant :
hemelwandelaar.wordpress.com/2009/05/10/...entrepreneurs-magic/
Laast Bewerkt: 1 maand geleden Door Gertrud M. Althausen.

4 weken geleden Re: Waar heb jij ooit onnodige teveel geld aan uitgegeven? #2853

• M. Kluit
  • Fresh Boarder
Een advertentie in de GoudenGids...

Ze wisten me wijs te maken (1,5jr terug) dat het de laatste papieren versie zou zijn.
Wat schetst mijn verbazing als er dit jaar toch weer een (gecombineerde) papieren gids in de bus zit?

Het heeft me niets opgeleverd behalve eindeloos gezeur omdat de tekst niet klopte met wat ik had opgegeven.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Time to create page: 0.44 seconds
Follow us on Twitter