Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder

Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2664

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik heb een boek geschreven waarin ik het bestaan van een God bewijs. Ik kan zelfs een leven na de dood beredeneren. Ik zoek iemand die kan investeren in reclame. Wanneer mijn boek begint te lopen weet ik dat ik de wetenschap wakker schudt. Als zij denken dat zij het bij het juiste eind hebben, dan kunnen zij zich niet staande houden tegen mijn argumenten. Zij hebben ongelijk. Dan zal de media wakker worden en boem, we zijn binnen. Ik biedt degene die samen met mij mijn boek zal gaan promoten 50% van de wereldwijde opbrengst. Denk na en doe mee. De wereldwijde opbrengst zal in de honderden miljoenen lopen. Lees mijn website, waarin ik delen van mijn boek heb beschreven: levennadedoodbewezen.webklik.nl

Reageer als je mee wil doen, mijn email is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Rasta23.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2689

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Niemand?

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2690

• Peter
  • Aanwezig
  • Administrator
  • De aanhouder wint
Met alle respect, maar hoe kun je spreken van een miljoenenopbrengst, hoe weet je dat het aanslaat..en het klinkt enigzins allesbehalve bescheiden..

En ten tweede zou ik de dingen iets professioneler aanpakken, je website ziet er erg 'goedkoop' uit en bevat taalfouten (het is geen 'wil' maar 'wilt') Dit overtuigt niet jouw kwaliteiten als schrijver.

Daarnaast zou ik een aparte domeinnaam gebruiken en ook een e-mailadres wat daar bijpast. Miljonair worden lijkt me ook niet een overtuigend argument, ik bedoel wie wil dat niet, maar voor dit onderwerp lijkt mij het niet het beste argument.

Je zult eerst zelf het een en ander moeten investeren, je presentatie, website etc. Geef een paar punten van je verhaal weg op de site en maak mensen nieuwsgierig.

Veel succes!
Beheerder B2bcontact.nl

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2691

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik weet het taalfouten en goedkope website. Het gaat om de inhoud en niet om de taalfouten. De onderwerpen die ik aansnij zijn vlijmscherp. Ik bewijs die God en daarmee leven na dood. Die goedkope website. Het moet even zo, want ik zit nog in de pychiatrie en heb geen geld. En die miljoenen? Als ik eenmaal publiciteit heb gewonnen, via krant of televisie en de wetenschap treedt met mij in discussie, dan haal ik ze hard onderuit. Het publiek zal de wetenschap zien falen en zal zich massaal op mijn boek storten. Dat is het plan.

Groet,

Leon

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2702

Beste Leon,

Zit even mee te denken over je boek en je plannen.
Ik denk persoonlijk dat je het beste kerken, (studenten-)verenigingen, media e.d. kunt aanschrijven. Zeker door je sterke overtuiging verwacht ik dat je een podium krijgt om je mening uit te leggen. Denk dat er in die hoek redelijk geld vrij te maken is om je te helpen.

Succes en ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Zou het persoonlijk een enorme goeie bak vinden als het je lukt.
Dan moet ik toch maar even achter mijn oren krabben, haha.

Groeten,

Huib de Boer

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2731

Beste Leon,

ik heb net vrij snel je website bekeken. Je geeft in een eerder bericht aan dat men over de taalfouten en de eenvoudige opzet van je website heen moet kijken. Toch ben ik zelf van mening dat je veel meer respons zou krijgen met een meer professionele website zonder taalfouten. Het heeft te maken met het verkopen van je verhaal. Als je "verkoopmateriaal" er perfect uitziet kom je zelf ook veel professioneler over en is men eerder bereid te "kopen". En je kunt met een standaard template al heel eenvoudig zelf een mooie website bouwen. De webdesigners hier kunnen je dat uiteraard veel beter uitleggen/toelichten dan ik.

Als ik je verhaal lees dan heb ik het idee dat je alleen uitgaat van het feit dat een cel vol vloeistof is waardoor de wanden in theorie niet naar elkaar toe kunnen komen om zo een celdeling tot stand te brengen (correct me if I'm wrong). Maar wellicht is de cel niet voor 100% gevuld met vloeistof of is de celwand elastisch. Dan zou dat ook een deling mogelijk maken. Of misschien wordt de celwand tijdelijk semi-permeabel, zou ook nog kunnen, toch?

En heb je ook al voor jezelf helder of het om god gaat volgens de katholieke kerk of die van een ander geloof. Voor het gemak ga ik zelf even uit van het katholieke geloof. Maar zijn er volgens jou dan meer goden naast elkaar of is er maar één? Maar wellicht wordt dit al in je boek besproken en gil ik te snel.

Zelf heb ik meer met de evolutietheorie maar ik wens je heel veel succes met je boek en geluk in je leven.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2739

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Inderdaad ik moest nog wat aanvullen. Heb ik inmiddels gedaan. Voor alle duidelijkheid dus.

God is niet te geloven. Het heelal is Zijn gedachte tot in ieder detail. Alles is een gadchte van God. We leven in een gedachte, eigenlijk een fantasie van God. Alleen God kan leven in eigen gedachte. Dat betekent dat wij God moeten zijn. Als Hij ons een keer tot leven kan brengen in gedachten, dan kan Hij dat natuurlijk herhalen. God kan ons het eeuwige leven schenken.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2787

• M. Kluit
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Hoi Leon,

Voor gemiddeld €7,50 per jaar heb je een .nl domein tot je beschikking. Daarnaast kun je (bijvoorbeeld op nl.wordpress.com) een gratis site aanmaken (net als bij webklik) en heb je keuze uit duizenden vormgevingen.
Daarnaast zijn er diverse hosting providers in Nederland die daar voor één tot vier tientjes per jaar een hostingpakket bij kunnen leveren, dus als je dat kunt opbrengen zal alles een stuk vlotter lopen. Ik wil je best (via dit forum of via e-mail) tips geven over het opzetten van een site, maar wil er niet in investeren; ik kan jouw overtuiging niet rijmen met de mijne...

Eerder werd al de tip gegeven om kerken of verenigingen te benaderen; daar wil ik nog aan toevoegen dat je het ook gewoon naar een uitgever kan opsturen. Het is jouw tekst, jij hebt de copyrights in handen, dus ze kunnen er niet zomaar mee op de loop gaan.
[edit]ik had even gemist dat het al uitgegeven is; dit kun je dus negeren[/edit]

En wat ik ook vind: dat 'miljonair worden' zou geen argument moeten zijn. Je wilt mijns inziens je idee uitdragen en dat je er rijk van kunt worden is een (bijzonder leuke) bijkomstigheid. Daarnaast is bij mijn weten nog nooit iemand miljonair geworden van één enkel boek. (grootste kosten zitten in digitaliseren, foutcontrole, design en druk, slechts iets van 30% van de prijs van een boek is winst)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, in ieder geval succes gewenst.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door M. Kluit.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2843

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik heb mijn boek in eigen beheer uitgegeven. Ik zal grote winsten kunnen behalen als ik publiciteit vind. Publiciteit vinden is het enige probleem.

Ik heb mijn website uitgebreid en er wat extra bewijzen op gezet.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2844

Beste Leon,

Als eerste mijn complimenten voor je volharding. Let wel wat jij beweert is nogal iets. Zoals reeds door anderen verwoord is het zinvol jou verhaal eerst te laten lezen door "wijzen" niet alleen qua inhoud maar ook of jouw boek überhaupt tot uitgifte in aanmerking komt. Een mogelijkheid is om op internet een uitgever te zoeken die het ook eerst zal lezen en zal beoordelen of dit een kans maakt. Deze wijze stappen zullen voor jou een graadmeter zijn of je op de goede weg zit.

Het in het wilde weg roepen dat jij goud in handen hebt maakt het een stuk ongeloofwaardiger want als ervaren ondernemer zijn het aantal gouden tips, formules op 1 hand te tellen. Maar dit moet je niet weerhouden om door te gaan want geloof jij in jou verhaal ga er dan mee door maar wel op een verantwoorde en slimme wijze.

Succes met je boek en plannen

Han ter Mors
CEO Dealonline.nl

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2851

• M. Kluit
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Hoi Leon,

Als hier gezegd wordt 'verbeter je website', lijkt jouw reactie 'meer bewijzen en tekst op de website'
Voor je het weet heb je zo je hele boek online staan en dan wordt verdienen uit pure verkoop wat lastiger. Wat ik bedoelde was ook niet 'meer tekst', maar eerder juist minder.

Maak de site wat luchtiger, vat de bewijzen samen in zo min mogelijk woorden, die op het eind niet het bewijs geven, maar de lezer lichtelijk in verwarring brengen in de zin van 'hij zou wel eens gelijk kunnen hebben... hoe zit dit nou?'

Hoe meer tekst er op een website staat, hoe meer het mensen afschrikt. De gemiddelde surfer is lui. Het gaat er dus heel sterk om dat je zo min mogelijk tekst op een pagina zet, maar die tekst moet wel heel erg sterk zijn. En je moet zeker niet al je argumenten in één keer prijsgeven.

Zomaar wat tips.

De volgende links van marketingfacts.nl geven een heel aardige inleiding over het opzetten van een goede site:
webdesign rules
deel 2: wat is een goede website
deel 3: marketing
deel 4: inhoud
deel 5: gebruikersvriendelijkheid

Ik heb geen belangen in marketingfacts.nl en wordt niet door hen gesponsord.
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door M. Kluit.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 9 maanden geleden #2854

• Rasta23
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik moet wel duidelijke uitleg geven, want in deze startfase ben ik op zoek naar mensen die publiciteit willen zoeken. Eenmaal die publiciteit gevonden zal mijn boek zich gaan verkopen. Dat is het plan. Mijn boek is wereldnieuws. Nog niemand die een leven na de dood wist te beredeneren met logische feiten. Het is nieuw en het is nieuws, groot nieuws.

Re: Uniek boek 'God bewezen' met groter potentieel als bijbel zoekt investeerder 1 jaar, 8 maanden geleden #3159

Ter info;
do 02 sep 2010, 11:58 | 78 reacties Video Buitenland
De Evolutie?

Eerder schreef Hawking nog dat de wetenschap de rol van God bij het ontstaan van het heelal niet helemaal kon uitsluiten. Maar in The Grand Design (Het grote ontwerp) komt hij daarop terug. Het ontstaan van het universum is een onvermijdelijke consequentie van de natuurkundige wetten, aldus de kosmoloog.

Door de zwaartekracht is het mogelijk dat het universum zichzelf creëert uit het niets, zo stelt Hawking. „Spontane creatie is de reden dat er iets is in plaats van niets, de reden dat het universum bestaat en waarom wij bestaan.” Hawking schreef zijn boek samen met de Amerikaanse onderzoeker Leonard Mlodinow.

Stephen Hawking geldt internationaal al decennia als een autoriteit op het gebied van kosmologie, zwarte gaten en zwaartekracht. Hij kreeg in 1988 wereldwijde erkenning met de publicatie van zijn boek A Brief History of Time. Dat gaat over de oorsprong van het heelal.

Door een zeldzame spierziekte zit de wetenschapper sinds zijn 21e in een rolstoel. Hij is tegenwoordig vrijwel compleet verlamd en kan alleen spreken via een computer. Hawkings is vorig jaar met pensioen gegaan.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.54 seconden